13 grudnia w Świerklanach odbędzie się szkolenie dotyczące organizowania zbiórek publicznych i loterii fantowych. Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych z terenu powiatu rybnickiego, m. Jastrzębie-Zdrój oraz m. Tychy.
Celem szkolenia będzie podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie organizacji i przeprowadzania loterii fantowych podczas wydarzeń o charakterze społecznym.
Szkolenie odbędzie się 13 grudnia 2012 (czwartek), w godzinach 15:30 – 21:00 w siedzibie Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły Podstawowej nr 1 im. Ludwika Holesza w Świerklanach “Inicjatywa”, ul. Boryńska 6.
Szkolenie jest bezpłatne. Uczestnikom szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie do dnia 11 grudnia 2012r wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres anna.pytlik@cris.org.pl lub faksem 32 739 55 12 wew. 106.
Wszelkich informacji na temat szkolenia udziela Anna Pytlik (anna.pytlik@cris.org.pl, 32 739 55 12 wew. 103).
Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Region Aktywnych Organizacji – utworzenie mobilnych centrów informacji i wspierania NGO w woj. śląskim”.
***
temat: „Imprezy i zbiórki publiczne. Jak zorganizować loterię fantową?”
data: 13 grudnia 2012 (czwartek);
godz.: 15:30 – 21:00;
miejsce: siedziba Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły Podstawowej nr 1 im. Ludwika Holesza w Świerklanach “Inicjatywa” (ul. Boryńska 6).
Projekt współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w
ramach Europejskiego Funduszu Społecznego