Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych z terenu m. Jastrzębie Zdrój, powiatu rybnickiego, oraz m. Tychy na bezpłatne szkolenie pt: „Zarządzanie finansami NGO”.
Celem szkolenia będzie podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie prowadzenia finansów w organizacji pozarządowej, tworzenia planów i sprawozdawczości finansowej.
Szkolenie odbędzie się 1 grudnia 2011 (czwartek), w godzinach 15:00 – 21:00 w Urzędzie Miasta Jastrzębie – Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, sala 129 A – I piętro.
Podczas szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:
- obowiązki i odpowiedzialność zarządu, komisji rewizyjnej oraz osoby prowadzącej księgowość;
- plan finansowy organizacji;
- prowadzenie kasy i gotówka w organizacji;
- działalność odpłatna a gospodarcza;
- zasady konstruowania budżetów i ich monitorowanie;
- zarządzanie finansami w projektach;
- sprawozdawczość finansowa.
Uczestnikom szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek.
Dodatkowo po szkoleniu zapraszamy do skorzystania z doradztwa indywidualnego, w miejscu i terminie dogodnym dla Państwa.
Materiały do pobrania
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie do dnia 28 listopada 2011r wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres anna.pytlik@cris.org.pl lub faksem 32 739 55 12 wew. 106.
Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Region Aktywnych Organizacji – utworzenie mobilnych centrów informacji i wspierania NGO w woj. śląskim”, w związku z czym warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest zgłoszenie organizacji do uczestnictwa w projekcie. Zgłoszenia można dokonać poprzez stronę www.aktywneorganizacje.pl, wypełniając formularz zgłoszeniowy on-line, który znajduje się w zakładce rekrutacja.
Wszelkich informacji na temat szkolenia udziela Anna Pytlik (anna.pytlik@cris.org.pl, 32 739 55 12 wew. 103).
Projekt współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w
ramach Europejskiego Funduszu Społecznego