CRIS oraz Stowarzyszenie LYSKOR zapraszają mieszkańców i przedstawicieli instytucji działających na terenie gmin Lyski, Gaszowice i Jejkowice na szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta”.
Szkolenie jest skierowane głównie do osób niezatrudnionych, w wieku aktywności zawodowej (18-64 lata). Mogą wziąć w nim także udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, szkół, bibliotek, domów kultury, urzędów gmin itp., mający na co dzień kontakty z klientami.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami. Podczas szkolenia zostaną poruszone m.in. następujące zagadnienia:
- cechy i umiejętności pracownika obsługi klienta;
- zasady skutecznej komunikacji z klientem;
- analiza typów klienta;
- formy i style obsługi klienta o różnych temperamentach;
- analiza przyczyn zakłóceń w procesie komunikacji;
- sytuacje konfliktowe.
Szkolenie odbędzie się 18 października 2011 (wtorek), w godzinach 9.00-15.00 w Urzędzie Gminy Gaszowice, ul. Rydułtowska 2 (sala narad).
Uczestnikom szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. Dodatkowo po szkoleniu zapraszamy do skorzystania z indywidualnego doradztwa, w miejscu i terminie dogodnym dla Państwa.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie do dnia 14 października 2011 r. (piątek) zgłoszeń na adres: sonia.lenarczyk@cris.org.pl lub lgdlyskor@wp.pl.
Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Inkubator Aktywności Lokalnej w powiecie rybnickim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.