dofinansowanie - logotypy
OWES+
Ośrodek Wsparcia 
Ekonomii Społecznej Obszaru Rybnickiego
Działaj lokalnie+
Program grantowy

Szkolenie w Gaszowicach. Profesjonalna obsługa klienta


Szkolenie w Gaszowicach. Profesjonalna obsługa klienta

CRIS oraz Stowarzyszenie LYSKOR zapraszają mieszkańców i przedstawicieli instytucji działających na terenie gmin Lyski, Gaszowice i Jejkowice na szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta”.

Szkolenie jest skierowane głównie do osób niezatrudnionych, w wieku aktywności zawodowej (18-64 lata). Mogą wziąć w nim także udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, szkół, bibliotek, domów kultury, urzędów gmin itp., mający na co dzień kontakty z klientami.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami. Podczas szkolenia zostaną poruszone m.in. następujące zagadnienia:

  • cechy i umiejętności pracownika obsługi klienta;
  • zasady skutecznej komunikacji z klientem;
  • analiza typów klienta;
  • formy i style obsługi klienta o różnych temperamentach;
  • analiza przyczyn zakłóceń w procesie komunikacji;
  • sytuacje konfliktowe.

Szkolenie odbędzie się 18 października 2011 (wtorek), w godzinach 9.00-15.00 w Urzędzie Gminy Gaszowice, ul. Rydułtowska 2 (sala narad).

Uczestnikom szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. Dodatkowo po szkoleniu zapraszamy do skorzystania z indywidualnego doradztwa, w miejscu i terminie dogodnym dla Państwa.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie do dnia 14 października 2011 r. (piątek) zgłoszeń na adres: sonia.lenarczyk@cris.org.pl lub lgdlyskor@wp.pl.

Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Inkubator Aktywności Lokalnej w powiecie rybnickim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.