Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych z terenu powiatu rybnickiego, m. Jastrzębie Zdrój oraz m. Tychy na bezpłatne szkolenie pt: „Podstawy administracyjno-prawne funkcjonowania organizacji pozarządowych”.
Celem szkolenia będzie podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie funkcjonowania
i prowadzenia organizacji pozarządowych.
Szkolenie odbędzie się 11 października 2011 (wtorek), w godzinach 15:30 – 21:00 w Urzędzie Gminy
Gaszowice, ul. Rydułtowska 2 (sala narad).
Podczas szkolenia zostaną poruszone następujące tematy:
- Podstawy prawne funkcjonowania organizacji (fundacja, stowarzyszenie, inne).
- Działalność odpłatna, nieodpłatna i gospodarcza w organizacji.
- Nadzór administracyjny i sądowy, komu podlega Stowarzyszenie, Fundacja, Klub Sportowy.
- Obowiązki organizacji pozarządowych.
- Status OPP.
- Najistotniejsze zapisy nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
Uczestnikom szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek.
Dodatkowo po szkoleniu zapraszamy do skorzystania z doradztwa indywidualnego, w miejscu i terminie dogodnym dla Państwa.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie do dnia 07 października 2011r wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres anna.pytlik@cris.org.pl lub faksem 32 739 55 12 wew. 106.
Materiały do pobrania:
Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Region Aktywnych Organizacji – utworzenie mobilnych centrów informacji i wspierania NGO w woj. śląskim”, w związku z czym warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest zgłoszenie organizacji do uczestnictwa w projekcie. Zgłoszenia można dokonać poprzez stronę www.aktywneorganizacje.pl, wypełniając formularz zgłoszeniowy on-line, który znajduje się w zakładce rekrutacja.
Wszelkich informacji na temat szkolenia udziela Anna Pytlik (anna.pytlik@cris.org.pl, 32 739 55 12 wew. 103).
Usługa szkoleniowa jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego