Przerwa na reklamę

Już 4 lipca 2017 r. odbędzie się spotkanie dla stowarzyszeń, fundacji, spółdzielni, spółek non-profit działających w branży edukacyjno-kulturalnej oraz osób zainteresowanych powołaniem nowego podmiotu w tym obszarze. Zaczynamy o godzinie 16:30.

Będzie to pierwsze tego typu spotkanie. Na początku spotkania zostaną zaprezentowane najskuteczniejsze narzędzia i strategie marketingowe, których celem jest zwiększenie efektywności działań dotarcia do potencjalnych klientów. Zostaną również omówione możliwości finansowego wsparcia ze strony CRIS/OWES działań z zakresu ekonomizacji podmiotów działających w branży edukacyjno-kulturalnej. Druga część spotkania będzie miała mniej formalny charakter i będzie dotyczyć wymiany doświadczeń oraz najlepszych praktyk z zakresu: marketingu, sprzedaży, strategicznego planowania i modelu biznesowego.

Prowadzący: Radosław Knesz i Emil Nagalewski

Program:

16:30-16:45 | Krótkiego wprowadzenie do spotkania
16:45-17:30 | Przegląda najefektywniejszych narzędzi marketingowych w branży edukacyjno-kulturalnej
17:30-17:45 | Przerwa kawowa
17:45-18:30 | Dyskusja oraz omówienie dobrych praktyk
18:30-19:00 | Rozmowy w kuluarach

Zapisy poprzez portal evenea: Przerwa na reklamę. Spotkanie dla podmiotów ekonomii społecznej z branży edukacyjno-kulturalnej

***
Przerwa na reklamę. Spotkanie dla podmiotów ekonomii społecznej z branży edukacyjno-kulturalnej
data:
4 lipca 2017 r. | godz.: 16:30-19:00
miejsce: sala szkoleniowa CRIS (ul. Kościuszki 22/5, Rybnik)

Uwaga! Tydzień później: Przerwa na reklamę. Spotkanie dla podmiotów ekonomii społecznej z branży sportowo-rekreacyjnej