Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych

Po pierwsze, strategia. Po drugie, współpraca z mediami. Po trzecie, media własne i społecznościowe…
 
Tak w dużym uproszczeniu przedstawia się pomysł na promocję organizacji pozarządowych, który krok po kroku prezentowany jest w „Narzędziowniku promocyjnym dla organizacji pozarządowych”.

Ma być tanio (a nawet bezpłatnie) i nowocześnie! Świadomie pominięte zostały pomysły na promocję, które nie mieszczą się w tych kategoriach. Poradnik w zamyśle miał być użyteczny, zrozumiały, praktyczny i odnoszący się do pozarządowych realiów. Na kolejnych stronach swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy – osoby od lat związane z trzecim sektorem, które odpowiadają za promocję organizacji oraz przedstawiciele branży reklamowej i mediów, posiadający duże doświadczenie w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Pobierz poradnik:

Poradnik jest jednym z elementów, który ma pomóc organizacjom w promocji. Jego uzupełnieniem jest serwis internetowy PROPAGANDA.org.pl, gdzie prezentowane są marketingowe trendy, pomysłowe kampanie czy użyteczne narzędzia.

Poradnik powstał w ramach projektu „Promujemy i uczymy, jak się promować” współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.