Już 20 lutego 2018 r. w czernickim Ośrodku Kultury „Zameczek” odbędzie się spotkanie informacyjno-konsultacyjne dotyczące najbliższej edycji programu dotacyjnego „Niepodległa”. Początek o godz.: 11:00.
W czasie spotkania dowiecie się jakie są zasady wnioskowania o dotacje w programie „Niepodległa”, otrzymacie garść inspiracji o lokalnych i ogólnopolskich projektach dotyczących niepodległości oraz dowiecie się jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt.
Spotkanie jest jednym z 14 organizowanych przez Biuro Programu „Niepodległa” we współpracy z lokalnymi partnerami.
Plan spotkania:
11:00-12:30 | Zasady składania wniosków w programie „Niepodległa” – prowadzą Agnieszka Gajc i Aleksandra Tatarczuk
12:30-13:10 | Dobre praktyki – inspiracje, podpowiedzi i pomysły – prowadzą Patrycja Tomiczek i Ewa Poloczek (SDL Spichlerz)
13:10-13:30 | Przerwa
13:30-15:00 | Zarządzenie projektem – jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt prowadzi Agnieszka Pytlik (CRIS, SDL Spichlerz)
Zapisy na stronie: Włącz się w świętowanie
Dodatkowych informacji udziela Ewa Poloczek pod numerem telefonu: 32 430 52 01
***
Spotkanie informacyjne: Jak pozyskać dotację w ramach programu „Niepodległa”?
data: 20 lutego 2018 r. | godz.: 11:00-15:00
miejsce: Ośrodek Kultury „Zameczek” (ul. Wolności 39, Czernica)
