17 stycznia 2012 r. dla mieszkańców i przedstawicieli instytucji działających na terenie gmin Lyski, Gaszowice i Jejkowice odbędzie się bezpłatne szkolenie pt. „Nowoczesne formy aktywizacji w społeczności lokalnej – jak zorganizować wydarzenie na rzecz i z udziałem lokalnych społeczności”.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności w zakresie organizowania lokalnych imprez i wydarzeń na rzecz i przy aktywnym udziale samych mieszkańców (festyny, pikniki, seminaria, konferencje, targi itp.)
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Zainteresowanych mieszkańców ww. terenów – osoby niezatrudnione w wieku aktywności zawodowej (18-64 lata);
- Przedstawicieli instytucji działających na terenie gmin: Lyski, Gaszowice i Jejkowice – organizacji pozarządowych, szkół, bibliotek, domów kultury, urzędów itp.
Podczas szkolenia zostaną poruszone m.in. następujące zagadnienia:
- Planowanie wydarzenia (określenie celu wydarzenia, ustalanie działań, przygotowanie listy gości, planowanie wydatków, kompletowanie zespołu);
- Kwestie formalne (zezwolenia, zgody, regulaminy itp.);
- Promocja wydarzenia (współpraca z mediami, przygotowanie notatki prasowej, opracowanie narzędzi promocyjnych);
- Przykłady wydarzeń organizowanych przez lokalne instytucje i organizacje.
Szkolenie odbędzie się w dniu 17 stycznia 2012 r. (wtorek), od godz. 15.00 w Ośrodku Kultury „Zameczek” w Czernicy (ul. Wolności 39).
Uczestnikom szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. Dodatkowo po szkoleniu zapraszamy do skorzystania z indywidualnego doradztwa, w miejscu i terminie dogodnym dla Państwa.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o zgłoszenia do dnia 13 stycznia 2012 r. (piątek). Osoby do kontaktu:
- Małgorzata Dorna, tel. 32 440-76-01, e-mail: lgdlyskor@wp.pl
- Sonia Lenarczyk, tel. 32 739-55-12 wew. 105, e-mail: sonia.lenarczyk@cris.org.pl
Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Inkubator Aktywności Lokalnej w powiecie rybnickim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.